Alla inlägg den 27 mars 2011

Av peejay - 27 mars 2011 14:04

E-types video till låten Back 2 life är nu släppt, en  udda video för E-types del tycker jag. Den är inte dålig men han har gjort bättre. Jag kan tycka att han har hållit på så länge att i en sån här video skulle han kunnat klippt in gamla klipp från sin karriär i stället, han har ändå hållt på så länge så det vore coolare. Men han testar ett nytt grepp genom att ta bort mycket fokus på sig själv i denna video, kanske ett smart drag vad vet jag men kul att han släppt en ny video!  


 





Av peejay - 27 mars 2011 12:22

Körslaget 2011 avsnitt 2

   

Inledning till låten Born this way med alla körerna.

 

Kvällens låtar

 

Team Gabriel-I wanna dance with somebodey

 

En bra låt och kören bjuder på bra sång och snygga moves. Dom får igång publiken och livekännslan finns i sticket!


Team Casper-California girls  

Fin sång utav kören men låten är trist, kören svänger med i takt men det är inte mer.


Team Jasmine-All the single ladies

  

Riktigt bra Beounce kännsla i deras tolkning.

Hela kören dansar loss i en fet rmb låt!


Team Jakob-Ballroom mitz

  

Det rockar ricktigt bra om kören dom är samspelta och tajta redan!


Team Lisa-You can go your own way

  

Bra låt med energi i kören med vassa solister, bra jobbat!


Team Ann-Louise-Picadeli circus

Ricktigt bra schlagerkännsla. En bra låt levererad med glädje!


Team Andreas-Beutiful day

  

Låten som jag tycker är ganska trist vanligtvis lyfter i körform! Team Andreas smäller bra här!


Team Jasmine fick tuvärr lämna körslaget vilket jag tycket var väldigt synd, jag tror att dom skulle ha kunnat leverera mycket mer framöver.

 

Team Jasmine    

 

Nästa vecka körar vi vidare på lördag klockan 20.00 tv4!

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards