Alla inlägg den 21 juni 2011

Av peejay - 21 juni 2011 18:29

  

Lotta är på gång, nu är det sommar på liseberg. I går var det säsongs premiär av Lotta på Liseberg! 

Det var allsång till sommar sommar sommar.

Orup sjöng sin gamla hit Magalu. Jag är inget stort fan av Orup men han har en del klassiker bland sina hits ändå, bland annat denna.

  


Sanna Nielsen sjöng en ny låt, Cant stop love tonight. En bra hit låt som hon levererade med riktig sanna Energi!


Hon sjöng sedan alsång med låten Ta mig till havet.


Oruo sjöng Hudinge tillsammans med gruppen Le Kid, en ganska bra och ösig och okej låt och publiken kom igång bra.


Loa Falkman sjöngTill havs, visst gubben kan sjunga men inte min musik alls, och han sjöng även dansen på Sundanö.

  


Sedan blev det alsång till När vi gräver guld i USA med Thomas Ravelli i publiken som sjöng med.


Alexander Ryback sjöng Resan till dig. Jag hade hoppats på en ny Fairytale, det är inte denna låt tuvärr. Om detta ska förställa hans comeback lär det inte funka så bra tuvärr. Han sjöng sedan barfota visan.


Finalen

Loa Falkman sjöng Granada, Sanna Nielsen sjöng Devotion kanon bra! Orup körde Upp över mina öron, en riktig Orup klassiker och till sist smällde i alla fall Alexander Ryback av Fairytale till sist en kanon avslutning på kvällen!




Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards