Alla inlägg den 6 juli 2011

Av peejay - 6 juli 2011 19:42

  

Med start i publiken drog Måns igång Stockholm i mitt hjärta.


Håkan Hellström sjöng Shelley. En säregen artist är han, men detta är inte min grej. Men jag tror att det var många framme i publiken som var väldigt glada.

Håkan sjöng sedan låten Trubbel som allsångslåt


Siv Malmqvist sjöng Porpuri tillsammans med Måns. Jag säger bara, coolt att hon still going strong! 75år i år och kör hårt fortfarande på scen.

  '


Mirjam Aida körde violen från flen, hon är radiopratare. Hon var bra på att sjunga visst men detta var inte kul.

  


Ulrik Munter som gjort succé genom att sjunga Lady Gaga på youtube uppträdde, men detta han gjorde ikväll var bra visst, men inte mycke till show.

Han körde sedan Michelangelo somn Alls¨ngslåt, coolt med Björn skifs låt men Björn gör den bättre.


Filipa Bark dök upp och berättade om Eva som skulle äta äpplet. Den här tjejen är inte klok någonstans men ganska kul ändå.


Hasse Andersson sjöng Änglahund, publiken kom igång ganska bra till denna gamla dänga.


The moniker uppträdde med Melodifestival låten, utan rullband denna gång.

Men min åsikt om detta har inte ändrats sedan festivalen, detta är inte kul alls.


Håkan Hellström sjöng sedan Jag vet inte vem jag är men jag är din.


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards