Alla inlägg den 21 maj 2012

Av peejay - 21 maj 2012 20:47

Jag säger bara här har vi en rmb/pop hit med rejält ös. En låt som öser på utav bara den från start, jag kan till och med ana en liten touch av destinys child i botten från deras debutskiva men jag kan inte säga säkert. Detta ären sån där låt man bara vill skruva upp volymen till och festa!

Ny på Nrj denna vecka är den och vi kan nog få höra den ett tag låter det som.

 

Av peejay - 21 maj 2012 20:40

Med ett skönt klubsound så levererar han en klockren klubhit för sommarens partyn! Med i det hela finns en tredjedel av Swedish house mafia så då kan det nog inte bli annat en succé! Ny musik på Nrj denna vecka.

 

Av peejay - 21 maj 2012 20:28

Uppföljaren till Starship är här, och man blir verkligen inte besviken. Jag förstår att dom först hade tänkt att släppa denna låten som första singel i stället för Starship, det hade säkerligen funkat misnt lika bra. Men i stället fick hon komma med en uppförljare i toppklass, inte illa det heller! Till på köpet är svenske top producenten Max Martin med i det hela också! Ny på Nrj.

 

Av peejay - 21 maj 2012 20:10

Med ett skönt flow är Ola tillbaka med en riktigt cool hit med skönt sound som pulserar och som känns sommar utan tvekan.

Refrängen sätter sig direkt med sitt envisa malande som funkar alldeles utmärkt tycker jag. Här tycker jag man hör en något coolare sida av Ola, han har gjort bra grejer förut också men något har hänt här tycker jag!

Låten är ny på diggilistan denna vecka så vi får vi se hur det går framöver.

 

Av peejay - 21 maj 2012 19:02

I natt dog Bee gees medlemmen Robin Gibb efter en lång kamp mot cancer.Bee Gees var en av de största disco grupperna på 70-talet och dom gav oss bland annat hiten Stayin alive som än idag är en riktigt bra klassiker i musikhistorien. På 90-talet gjordes även en ny version av låten med gruppen N trance. Men orginalet är en riktig klassiker som ingen kan sätta sig på än idag. Ett sound som kan få igång ett dansgolv lika bra idag skulle jag vilja säga. Robin Gibb blev 62 år gammal.

   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards