Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av peejay - 8 augusti 2012 19:31

Måns drog som vanligt igång med Stockholm i mitt hjärta. Sedan fortsatte han med allsången med Sommartider.


Soundtrack of our lives sjöng sin gamla hit Instand repeater.

 


Malin från sommar morron kom och sjöng Som bara båtar kan som allsång.


Cookies and beans sjöng låten Go tell the world.

 


Thorsten Flinck hade sedan brotton in och kom innan Måns hann pressentera honom. Thorsten sjöng sin melodifestival låt Jag reser mig igen.


Thorsten sjöng sedan Kalle Sjevens valls som allsång, där Thorsten även pratade på sitt egna dramatiska sätt.


Gruppen Divine sjöng opera, den bestod av tre tjejer. Dom var duktiga att sjunga även om opera inte direkt är min grej.

 


Webb robert sjöng Djungelboken låten och publiken gungade igång.


Soundtrack of our lives sjöng When we fall och regnet drog igång.


Måns sjöng Sveriges yngsta gubbe blir rebell, om sitt liv som allsångsledare. Kul självdistans humor.


Panetoz sjöng Oh boy som allsång, riktigt bra. Sedan sjöng dom den coola sommarhiten dom levererat denna sommar, Dansa pausa och hela Skansen rockade loss, vilken fest!

   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards