Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av peejay - 10 augusti 2013 14:28

Under min semester vecka då jag inte bloggade small det till rejält måste jag säga för denna låten. På radion gick den flera gånger och så skön den är. En sommarhit varm och skön som bara är en självklar låt för dom varma sommardagarna som jag hoppas blir ett antal till denna sommar innan hösten kommer. Panda Da Panda känns genomtänkt och som en Dj som har sitt concept klart för flera pandahits på dansgolvet!

 


Av peejay - 10 augusti 2013 14:08

En ny spännande dj stjärna verkar härmed vara på gång, jag talar om denna tyska kille Martin Garrix som med denna singel tagit europa med storm efter vad jag förstått. Vad jag fårtsår så har han även samarbetat med Max Martin men det är lite oklart hur så vi får forska vidare i det. Han är 18 år gammal i alla fall och är som sagt redan på gång som dj artist och nu är han ny på diggilitan med denna intsrumentala hit som sätter sig direkt!

 

Av peejay - 10 augusti 2013 13:54

Uppföljaren till Come and get it är här och det är en låt helt i linje med vad man kunde förvänta sig hon har sitt sound sedan Come and get it och lyckas åter igen. Hon har sin ganska speciella röst och ett sound som passar henne perfekt, tillsammans med dessa så kommer hon säkerligen vara kvar på diggilistan med denna också! Lite konstig start här bara men låten är kanon.

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards