Alla inlägg den 9 juli 2014

Av peejay - 9 juli 2014 18:36

Låten är gjord av den franska alternativa folk/rock gruppen Lilly wood and the prick och i juni tog sig den tyska djen och producenten Robin shultz sig an låten och remixade den och släppte den i juni. Låten har redan toppat listorna runt om i världen och nu är det våran tur. Ny på diggilistan denna vecka.

 


Av peejay - 9 juli 2014 18:05

 

Petra drog igång kvällen med Stockholm i mitt hjärta och sedan leva livet som allsång.


Elisas sjöng De ska va lätt. Dom fick grammis i våras för årets dansband. Hon sjöng sedan en sån karl som allsång.


Linda Pira brände av Knäpper mina fingrar och jag säger bara en sån show. Hoppas på album snart. Hon sjöng sedan Lisa nilsons Varje gång jag ser dig som allsång, kul med udda allsångsval.


Björn skifs sjöng Solglasögon och sommarbil, alltså att en artist som Björn gör en sån här sommarhit låt 2014 efter alla år är ritkigt coolt, diggilistan nästa. För första gången på 15 år åker han nu även på sommarturné. Han körde sedan michelangelo som allsång.


Jon Henrik fjälllgren sjöng sin joyk Daniels joyk. Han berätade sedan om när han började med musik.


I just want to be cool gruppen körde sin debutlåt som kommit på webben. En riktigt galen och härlig sommarplåga #självis.


Peter och viktor spelade sedan klassikt, jag kände faktiskt igen den från tv serien om Bert.


The foo avslutade sedan kvällen med All over the world. Dom lyckades förut med covern på Freestyler men lyckas inte på egna ben riktigt. Dom körde sedan petters så klart som allsång och här lyckades dom bättre.


Björn skifs avlsutade sedan kvällen med sin hit Hooked on a feelin, som firar 40 årt i år!



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards