Direktlänk till inlägg 19 mars 2017

Talang 2017

Av peejay - 19 mars 2017 11:53

Per och Tilo drog igång säsongen och La gagalya frazer,David Batra, Alexander Bard och kakan intog jurry båset som talang jurryn 2017. Det blev en bra start på säsongen och det blir en spännande vår känns det som. 2010 var jag med själv i talang och det var en fantastisk upplevelse som jag bär med mig genom livet, så programmet ligger mig varmt om hjärtat.


Dansbands Daniel

Han sjöng Livet leker som han skrivit. Det var en ganska dålig låt tuvärr men ändå överraskande bra på något sätt, han kunde verkligen sin sak.


Celey o lemony (vidare)

Bra synkade och coola men dom björ inte på så mycket nytt direkt.


tt graze

Dom var duktiga att spela rockabilly men det funkade inte riktigt, men jag har dålig koll på det också.


The blond plutoz

Dom hade verkligen något extra, jag skulle gärna hört mer.


High fifteen (vidare)

Lite tanmt i början men sedan exploderade dom och levererade både rap och sång på top.


The sugar collective (vidare)

Riktigt snyggt dansnummer där koreografin och allt synkade bra.


Dancing kings (vidare)

starkt av dom men bra var det inte, men humor fanns !


Daniel Kane (vidare)

Väldigt proffsig trollkarl och med cool musik så höjdes numret ännu mer.


Ibrahim (vidare)

Efter bara nått år i Sverige levererade han Stad i ljus helt fantastikt bra. Han var verkligen toppen av allt under premiären av talang 2017. Hoppas allt löser sig för honom med uppehållstillståndet, under denna kväll toppade han bland dom alla.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av peejay - 17 april 2017 17:22

I lördags fortsatte talang med flera nya talanger som testade lyckan framför jurryn.   Stafmagic (vidare) Tjejen stängdes in i en låda och killarna gjorde hål i den, riktigt snyggt.   Erik Ekestubbe o torbjörn ekestubbe 2 stubbz (vidare) ...

Av peejay - 2 april 2017 13:00

  Igår var det dax igen för rler talanger som testade lyckan framför talang jurryn, och naturligtvis så fick man se mycket bra grejer.   Linea med dansare Coolt att hon redan så ung levererade en hit och fixat egna dansare till sitt nummer. ...

Av peejay - 26 mars 2017 12:02

Igår fortsatte talang med jurryn på plats och alexander bard var som vanligt på hugget, han levererar verkligen i jurryn.   Simon Nicelund Han gjorde det riktigt bra, en stark singer songwriter.   The unruly movement (vidare) Bra dansnum...

Av peejay - 12 mars 2017 16:28

Nu är årets upplaga över och robin Bengtsson vann till sist mellon 2017 med   I cant go on, en okej hitlåt men som snappt kommer glömmas bort. Musikvärlden har ändrats en hel del och med en omvärld som ser ut som den gör med en massa hemskheter så...

Av peejay - 9 mars 2017 20:19

I lördags var det andra chansen och som ni vet så åkte loreen ut som man lite hade väntat sig även om jag gillar både henne som artist och låten. Nu på lördag så är det som jag ser det Nano som känns som den givna vinnaren om man ser till b¨de artis...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards