Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av peejay - 3 augusti 2011 18:46

  

Allsång, Stockholm i mitt hjärta och Måns.


Timbuktu sjöng Resten av ditt liv. Nu blev det mycket bättre drag i låten måste jag säga!

Han körde sedan sin hit Alla vill till himmelen som allsång. Att hans låt kommit in i allsångshäftet, längre in i svenska folkhemmen kan han nog inte komma och sedan blir det Så mycke bättre i höst!


Fredrik Kempe framförde sina hits med Stockholms musikkår. Flera härliga schlagers som han gjort!


Måns körde sin Cara mia! Jäklar vilket drag!

 

Svante Thuresson sjöng Mina drömmars stad.



Dansbandet Patriks combo sjöng egen version av Sommaren är kort, men det blev bättre när dom kom in på den vanliga versionen.

  


Johny Logan sjöng Hold me now. Han må vara en bra sångare, men jag somnar nästan till detta.


Eva Eastwod sjöng Lyckost, 50-tals inspirerad låt.

Hon sjöng sedan Nygammal valls med Svante Thuresson.


Babsan dök upp och rev av Ge mig en spanjor! Jag säger bara show show show!

  


Hans Erik Dyvik Husby som spelar Cornelis i filmen sjöng En fattig trubadur.


Grotesco sjöng låten Bögarnas fel, bra show med ironi! Det är en hyllning till dom homosexuella inte tvärtom, dom driver med fördommar som finns.





 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards