Alla inlägg den 6 februari 2012

Av peejay - 6 februari 2012 20:29

På rix fm ligger videon till nya låten med Madonna, Give me all your lovin som hon gör tillsammans med M.I.A och Nicki Minaj. Det är en riktgt bra pop låt med chearleaders och bra refräng som sätter sig. Den kommer funka bra på dansgolvet och kommer nog att gå varm i radion ett bra tag framöver. Det låter väldigt bra och jag tror albummet kommer att vara väldigt bra också, det kommer heta M.D.N.A och släpps i Mars enligt det jag ser på google. Madonna brukar alltid lyckas med sina hits och det kommer hon nog att göra nu också som det låter!

   

Av peejay - 6 februari 2012 20:11

Nrj smash hit denna vecka är en denna sommriga låten som har haft stora framgångar i sydamerika och Brassilien där han kommer ifrån.

Lite tidigt att börja spå sommarhit 2012 redan nu av Nrj kan jag tycka, men den känns verkligen sommar och är en riktigt glad låt som en sommarhit ska vara. Dom på nrj tror även på att vi får se honom på allsången i sommar så vem vet. En bra låt är det ialla fall, och jag kommer nog att få återkomma längre fram när sommarens potentiella sommarhits börjar komma, få se om den har växt sig i konkurensen!

Killen som vi kan få höra mer av framöver heter som sagt Michel Telo, få se om det är han och denna låten vi kommer minnas sommaren 2012 med.

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards